Zondag 08-10 Canada - Reisverslag uit Blenheim, Canada van Alex Boegheim - WaarBenJij.nu Zondag 08-10 Canada - Reisverslag uit Blenheim, Canada van Alex Boegheim - WaarBenJij.nu

Zondag 08-10 Canada

Door: Alex Boegheim

Blijf op de hoogte en volg Alex

08 Oktober 2017 | Canada, Blenheim

Op de tweede dag hadden we vanalles gedaan. Het was namelijk Thanksgiving op maandag en omdat er mensen moeten werken op maandag, besloten we het op zondag te vieren. We hadden een enorm groot en gevarieerd Thanksgiving dinner en het was echt super lekker. Er waren verschillende gerechten: Quiche met Bacon, french toast met maple syrup, groente met tiramisu dip, etc. Allebei de dochter van Karin en Marcel waren gekomen en ze brachten alle twee hun man mee en de honden en kinderen. We hebben de hele middag het ontzettend gezellig gehad, we hebben nog op een hooikar door het landschap gereden en we zijn naar het meer geweest waar vroeger ook een deel strand lag (dat was nu weggespoeld). Het was super leuk om al deze mensen te ontmoeten en we hebben enorm veel plezier gehad. Early Thanksgiving was geweldig! :D