Zaterdag 07-10 Canada - Reisverslag uit Blenheim, Canada van Alex Boegheim - WaarBenJij.nu Zaterdag 07-10 Canada - Reisverslag uit Blenheim, Canada van Alex Boegheim - WaarBenJij.nu

Zaterdag 07-10 Canada

Door: Alex Boegheim

Blijf op de hoogte en volg Alex

07 Oktober 2017 | Canada, Blenheim

Mijn eerste dag was behoorlijk speciaal. Ik had namelijk nog nooit eerder alleen gevlogen en ik had ook nog nooit intercontinentaal gevlogen. Laat staan naar Canada, 6000km van huis vandaan..
Ik vloog via Schiphol en alles ging best wel makkelijk, ik moest een heel hoop documenten laten zien omdat ik alleen vloog, maar dat was ongeveer het enige wat iets lastiger was. Toen kwam ik aan op Toronto Pearson rond half 3 en ben ik samen met mijn ouders (die al in Canada waren en op mij wachtte) vrijwel meteen richting Dealtown gereden, ongeveer 4 uur van Toronto, waar Karin (een nicht van mijn moeder) en haar man Marcel wonen. Daar hebben we een hartelijk ontvangst gekregen en heerlijk gedineerd.
Later zijn we nog de honden van Nicole (een van hun dochters) wezen uitlaten en zijn we langs de lokale high school gelopen.
Vanwege het tijdsverschil (6 uur eerder) was ik vrij snel al naar bed gegaan toen we terug kwamen, rond 8 uur lokale tijd.
Dat was dus mijn eerste dag in Canada :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Ik ben Alex, 17 jaar oud en ik ga op reis naar Canada voor mijn Buitenland Stage, daarom houd ik deze blog bij :)

Actief sinds 06 Okt. 2017
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4243

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2017 - 13 Oktober 2017

Canada Stage

Landen bezocht: