Dinsdag 10-10 Canada - Reisverslag uit Blenheim, Canada van Alex Boegheim - WaarBenJij.nu Dinsdag 10-10 Canada - Reisverslag uit Blenheim, Canada van Alex Boegheim - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10-10 Canada

Door: Alex Boegheim

Blijf op de hoogte en volg Alex

10 Oktober 2017 | Canada, Blenheim

Op dinsdag ben ik met Marcel naar een dorpje in de buurt geweest. We zijn daar eerst Maple Syrup wezen halen van een vriend van Marcel en toen heb ik het gebied gezien waar Marcel jaagt op dieren (vooral veel herten in dit gebied). Daarna zijn we doorgegaan naar een Gun Shop waar Marcel vaak komt. Daar heb ik uitleg gekregen over verschillende wapens, wat bepaalde onderdelen doen, de verchillen tussen bepaalde onderdelen van een wapen, etc.
Daarna zijn we terug gereden naar huis en hebben we even snel geluncht. Toen hebben we mijn ouders meegenomen en zijn we met zijn vieren naar een shooting range geweest en hebben we een aantal geweren kunnen uitproberen. Dit was een enorm gave ervaring en ik hoop het echt nog vaker te mogen doen want het was echt super leuk om te doen. Na een tijdje gingen we weer naar huis en hebben we heerlijk gedineerd en heb ik weer een beetje contact kunnen vinden met de mensen thuis (wat een enorme uitdaging was vanwege tijdverschil). :D